מדריך תחזוקת צמחיה מלאכותית

אינפוגרפיקה יופי בירוק

לנקות צמחיה מלאכותית זהו עניין פשוט מאוד , הטיפול נעשה אח ורק בעזרת מים! כדי לנקות אותה מאבק ולכלוך הנוצר על עלים מפלסטיק וצמחיה מלאכותית . מים פושרים ולא חמים! אשר יכולים לגרום נזק לעציצים או עלים מלאכותיים. שימו לב לא להתיז מים בחוזקה כדי למנוע נזקים מיותרים לצמח הסינטטי ,אדמה או כל קרקע אחרת.

 

מיקום הצמחייה חשוב ביותר

שימו לב שבמידה ותשתלו את הצמחייה המלאכותית שלכם באדמה ליד שתיל חי חרקים למיניהם יכולים להתבלבל ולחשוב שזהו אכן צמח אמיתי וחבל , עדיף לא לשלב ביניהם. פרחים מלאכותיים לגינה מחירם גבוה בהרבה. תחסכו לעצמכם את הכסף.

 

צמחייה מלאכותית בשמש?

עדיף שלא.. השמש פולטת קרינת uv בעוצמה חזקה , במיוחד בימי הקיץ החמים אשר עלולים לפגוע בצמח המלאכותי שלנו. לכן רצוי למקם את הצמחייה המלאכותית שלכם במקום מוצל לגמריי או מקום בו השמש לא תהיה ישירה על הצמח המלאכותי שלכם. דבר זה יכול לגרום לדעיכה של צבע הפרחים הסינטטיים שלכם או העציצים מלאכותיים לבית וכו׳.

במידה ואתם רוצים שהצמחייה המלאכותית תחזיק לאורך שנים – הימנעו משמש ישירה.

תאורה? מה הקשר לתחזוקה?

רציתם צמחייה מלאכותית מרשימה לא? פתרון מאוד יעיל הוא בעצם לשים תאורה מלאכותית לצמחים שלכם. התאורה תשפר משמעותית את הנראות של הצמח במיוחד בלילה. כך שבמשך כל היום המרפסת שלכם תהיה מעוצבת מדהים!. צמחיה מלאכותית בשילוב תאורה איכותית לצמחיה תהפוך אותו למרשים עוד יותר.

 

סדרו לפעמים ..

כן כן לפעמים צריך לסדר אותה כמו שצריך אבנים שזזו אדמה שכבר לא נראית טוב או לכלוך על הכד או האדנית של העציץ שלכם. לכן העיפו מבט פעם ב ותשימו לב שהצמחייה מסודרת ונקיה היטב. עוד המלצה שלנו היא להחליף במידה הצורך אבנים לצמחיה מלאכותית או להחליף את האדמה למראה מלבלב. שימו לב שתמיד אפשר להחליף כד ולשנות את העיצוב עם הצמחייה הקיימת. המשחק בידיים שלכם… רק התקשרו אלינו ליופי בירוק ואנו נשמח לעזור לכם. יופי בירוק – צמחייה מלאכותית איכותית.

תוכן עניינים

יופי בירוק - צמחיה מלאכותית

יופי בירוק הינה חברה פרטית משפחתית בעלת ניסיון של 22 שנה המספקת צמחייה מלאכותית לכל דורש מעסקי ועד פרטי. בעזרת צמחייה מלאכותית אנו הופכים את המשרד , הלובי , המרפסת שלך ללא פחות ממדהים, דקורטיבי, יפה ובעל מראה טבעי וזאת מבלי לבזבז כסף וזמן בטיפול והשקיה יום יומית.

השירותים שלנו

להזמנות וייעוץ ללא עלות
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support